Известие

Collapse
No announcement yet.

Ремъчна шайба на разпределителния вал на 2.4 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ремъчна шайба на разпределителния вал на 2.4 JTD

    След проблеми с отвиване на болта на Ремъчна шайба на разпределителния вал на Alfa 156 2.4 JTD 1998г. ( преживяване на заблудата ,че е с лява резба ,скъсване на болта с якостен индекс 12 ?, успешно изваждане на парчето от болта без изваждане на вала ) при сглобяването възниква въпроса с колко
    N.m трябва да бъде стегнат? Някой би ли могъл да ми отговори на този въпрос, ако му е известно? Възможно е тази информация да я има във френския pdf но не разбирам нищо от френски.
    Last edited by SSG; d.m.y г., 21:54.
    Alfa Romeo 156 2.4JTD

  • #2
    Виж тук
    Attached Files
    sigpic Alfasud/156 1.8ex
    156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

    Comment


    • #3
      Благодаря за инфото не бях обърнал внимание на тази страница от AutoData-та
      Alfa Romeo 156 2.4JTD

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от SSG Покажи съобщение
        ( преживяване на заблудата ,че е с лява резба ,скъсване на болта с якостен индекс 12 ?, успешно изваждане на парчето от болта без изваждане на вала )
        Предполагам че с теб говорихме за болта на коляновия вал......който е с лява......
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          Няма проблем и аз бях убеден че е я лява, поне така е логично. Поне лесно излезе. ? Беше добър тест на "Force" 1/2 инча комплект успешно къса такива болтове.
          Last edited by SSG; d.m.y г., 19:14.
          Alfa Romeo 156 2.4JTD

          Comment


          • #6
            Единия говори за колянов другя за разпределителен. Коляновия наистина е с обратна резба. Разпределителния е с нормална.

            Един съвет. Не го стягай на 100 нм. До 80 си го стегни аксимум. Няма да се развие. Капни му усигурител ако те притеснява, но над 80 е много за стар болт и вал.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Аз вече го стегнах на 110 по средата на даденото.Въпроса ми към ФЕРАРИСТ беше за разпределителния вал. Оригиналният болт се скъса от усукване, ще го пазя за спомен. Завих нов с индекс 10.9 най-здравия който можах да купя. Това което казва oem щеше да е много полезно да го чуя преди да започна, но в края на краищата всичко завърши добре.
              Last edited by SSG; d.m.y г., 19:26.
              Alfa Romeo 156 2.4JTD

              Comment


              • #8
                Еми здраве да е. Щом си го стегнал вече... Имам поглед върху такова стягане и съм виждал как се пука вал за това ти казах да не прекаляваш със стягането.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment

                Working...
                X